Facelift van bestuurskamer VV Baarlo gerealiseerd!

21 augustus 2023 23:00

Het stond al een aantal jaren op het wensenlijstje van de club, een opknapbeurt van de bestuurskamer. Het was hard nodig en deze zomerstop is het er eindelijk van gekomen. Enkele maanden geleden al is er reeds voorwerk verricht door onze vrijwilligers Edward Smedts en Arno van den Eertwegh. Zij hebben een 2-tal wanden voorzien van een mooie baksteenlook. Tevens zijn er nieuwe hanglampen gekomen als vervanging van de TL-buizen die de bestuurskamer nog meer de uitstraling van een huiskamer moeten geven. In de afgelopen weken tijdens de zomerstop heeft supporter van de club Jeu Theeuwen tenslotte het karwei op meer dan fraaie wijze afgemaakt.

Alle overige wanden zonder de baksteenlook, het plafond én alle (kast)deuren zijn door Jeu Theeuwen voorzien van een frisse nieuwe verflaag. Zoals niet bij eenieder bekend heeft Jeu een aantal jaren geleden alweer de fraaie en direct in het oog vallende rood/zwarte logowand in de kantine gerealiseerd.

Op verzoek van het bestuur is nu ook één van de wanden in de bestuurskamer door hem omgetoverd tot een al even fraaie logowand. Net effe anders, maar waarin het VV Baarlo-logo er opnieuw prominent uitspringt en de bestuurskamer extra cachet geeft.

De vereniging beschikt nu voor de komende jaren weer over een fraaie bestuurskamer met uitstraling, waarin men tevens ook weer gerust en zonder gêne gasten kan ontvangen.

Jeu, namens club, bestuur en leden hartstikke bedankt!

Bekijk ook de onderstaande video van ca.1,5 minuut om te zien hoe de bestuurskamer er nu uitziet!

20230801_152643.jpg

Video 'bestuurskamer make-over'

In het fotoalbum is verder (deels) te zien hoe een en ander tot stand kwam!

Bron: WG Communicatie