Bekerpoule-indelingen Baarlo 1 en overige seniorenteams (mannen en vrouwen)

11 augustus 2023 10:00

De KNVB heeft alle bekerindelingen voor seniorenteams bekend gemaakt. De bekercompetitie start op zondag 3 september. Baarlo 1 speelt dan een thuiswedstrijd tegen 4e klasser Reuver en speelt in de 2 zondagen daaropvolgend uit tegen resp. de 3e klassers SV Blerick en Hegelsom. Baarlo Vr1 treft Helden Vr1, Bieslo Vr1 en RKVB Vr1 als tegenstanders. De eerste ronde van de bekercompetitie van het seizoen 2023-2024 is voor alle teams zoals gebruikelijk een pouleronde. Alleen de poulewinnaars gaan door naar de volgende ronde (knock-out fase).

Logo_KNVB-beker_2.jpg
Het bekerprogramma biedt een mooie voorbereiding op het nieuwe competitieseizoen. Er staat immers al iets op het spel om voor te gaan, maar geeft de trainers/coaches/leiders tevens ook mogelijkheden om te experimenteren en spelers kansen te geven om zich te bewijzen.

Baarlo 1

Het standaardteam van Baarlo is als 3e klasser in de groepsfase van de bekercompetitie 2023-2024 ingedeeld met 4e klasser Reuver en de 3e klassers SV Blerick en Hegelsom.

Voor programma, uitslagen en stand: lees verder

Poulewinnaar gaat door naar de volgende (knock out) ronde.

Ook de overige seniorenteams (heren en vrouwen) starten op zondag 3 september het seizoen met de bekercompetitie. De indelingen en wedstrijdprogramma's worden binnenkort door de KNVB bekend gemaakt. Ook hier geldt dat de alleen de poulewinnaar door gaat naar de volgende (knock out) ronde.

Mannen:
Baarlo 2
Baarlo 3

Baarlo 4
Baarlo 5

Vrouwen:
Baarlo Vr1
Baarlo Vr2

Ter info: het 35+ team bij de mannen en 30+ team bij de vrouwen spelen geen bekercompetitie!

Bron: KNVB