Voorlopige teamindeling jeugd seizoen 2023-2024

14 juli 2023 7:00

Na veel overleg met betrokken vrijwilligers en de nodige vergaderingen heeft de Technische Commissie (TC) de laatste hand gelegd aan de voorlopige teamindelingen voor de jeugd. Een lastige opgave deze keer, om diverse redenen. Maar we zijn overtuigd dat er nu een mooie indeling ligt waarmee we het seizoen kunnen gaan starten, met zelfs 1 jeugdteam meer ten opzichte van verleden seizoen.

Heb je vragen?

De TC heeft zoveel als mogelijk met alle wensen van iedereen rekening gehouden. Uiteraard is het onmogelijk om aan alle wensen te kunnen voldoen, was het maar zo eenvoudig. Er zijn ook vanuit de KNVB regels waar we ons aan moeten houden en soms maken we bepaalde afwegingen in het belang van de club.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, stuur dan een mail naar [email protected]. Dringend verzoek niet rechtstreeks met leden van de TC contact op te nemen maar graag alles via het centrale emailadres van de TC. Dan wordt er contact opgenomen en eventueel een afspraak gepland. Ook positieve opmerkingen mogen natuurlijk gemaakt worden.

Weet jij nog spelers/speelsters?

Ken jij nog jongens of meisjes die graag willen gaan voetballen? Laat ze contact opnemen zodat we nog een plaats bij één van de teams vinden en iedereen voor de start van het seizoen nog in een team is ingedeeld. Stuur een mail naar [email protected]

Wordt ook jeugdleider!

Bij een aantal teams zoeken we ook nog trainers/leiders. Ljkt het jou leuk om onze jeugd te begeleiden bij trainingen en/of wedstrijden of wil jij ervaring opdoen als trainer/leider? Wacht niet langer en neem contact met ons op. Stuur dan ook een mail naar [email protected].

Voorlopige indeling jeugd seizoen 2023-204

Fijne zomervakantie

De heren- en vrouwenselectie starten weer op vrijdag 4 augustus. Binnenkort publiceren we het volledige voorbereidingsschema voor beide selecties en worden ook de trainingsdagen van alle overige teams bekend gemaakt. Maar tot die tijd willen we iedereen een fijne zeomervakantie wensen en dan zien we elkaar daarna graag weer terug in De Meeren!