Lars Habets, "Inther - Man of the match" van het duel Baarlo-VV Helden

3 juni 2023 16:15

De jeugdige Lars Habets bleek de "gouden wissel" in dit duel. Als invaller leverde hij in blessuretijd op knappe wijze de perfecte assist af waardoor Sander Gulev koppend de 1-0 op het scorebord kon zetten. Deze treffer was feitelijk de nekslag voor tegenstander Helden dat uiteindelijk nog met 2-0 verloor. Het rechtvaardigt de uitverkiezing van Lars tot "Man of the Match" na afloop van het duel!

20230529_Baarlo-Helden_Lars_Habets_MOM.jpg
Links Lars Habets die door Sander Gulev gefeliciteerd wordt met zijn uitverkiezing tot man of the Match bij Baarlo - Helden.
Bron: WG Communicatie