Reanimatiecursus bij VV Baarlo 20 maart a.s.

26 februari 2024 21:30

Er staat bij voldoende deelname wederom een (gratis) cursusavond 'Reanimatie' ingepland op woensdagavond 20 maart a.s vanaf 19.30 uur tot ca. 22.00 uur. Deze is zowel bedoeld voor de huidige BHV'ers bij VV Baarlo (herhalingsles) als voor nieuwe BHV'ers in spé. Dus mocht je als lid van de club interesse hebben dan meld je vóór 10 maart aan bij [email protected].

20190418_reanimatiecursus.jpgDe vereniging beschikt zoals bij de meesten bekend over een AED-apparaat én niet onbelangrijk een aantal leden bij de club die als opgeleid BHV'er geoefend zijn in de bediening van dit levensreddende apparaat alsmede in reanimatie in het algemeen. Een deel van deze vrijwilligers is of al gecertificeerd EHBO'er (als lid van de EHBO-vereniging) of BHV'er (via het werk bijvoorbeeld). De overige BHV-vrijwilligers zijn intern opgeleid bij de club.

Naast de leden die al op de BHV-lijst staan verwelkomen we ook graag nieuwe leden op deze instructieavond. De cursus is namelijk ook zeer geschikt voor beginners. Voorkennis is niet noodzakelijk. Een niet te verwaarlozen voordeel is dat hetgeen men leert ook toepasbaar is buiten de club, zoals bijvoorbeeld in huiselijke kring of elders als zich ongevallen voordoen.

De instructieavond wordt weer georganiseerd en gedoceerd door Jacques Boonen, onze verzorger bij de herenselectie, die zich als gediplomeerd instructeur wederom belangeloos aangeboden heeft om de (herhalings)cursus te verzorgen.

Heb je (weer) interesse, aarzel niet en meld je aan bij Jacques Boonen: [email protected]. Daar kun je ook terecht voor nadere informatie. Na aanmelding ontvang je een bevestiging met informatie over de cursuslocatie.