Selectie in nieuwe wedstrijdtenues dankzij hoofdsponsor Inther Group

3 november 2022 18:00

Vanaf de start van het nieuwe seizoen heeft VV Baarlo zoals bekend met Inther Group een nieuwe hoofdsponsor. Die heeft er tevens voor gezorgd dat de herenselectie (Baarlo 1 en 2) is voorzien van een nieuw wedstrijdtenue waarop ook het logo van de hoofdsponsor prominent op staat afgedrukt. Bij het duel Baarlo - MMC Weert op zondag 30 oktober was een delegatie van Inther Group als gasten op bezoek en werden de wedstrijdtenues tevens formeel overgedragen aan de selectie van VV Baarlo,

2022-2023_Teamfoto_Baarlo-selectie_Inther_web.jpg

Vooraf aan de wedstrijd bood de WG Fondsenwerving namens VV Baarlo als blijk van dank de delegatie ook een lunch aan op het terras - het was prachtig nazomerweer - bij Café Restaurant Centraal in Baarlo. Tevens werd het nieuwe wedstrijdshirt ingelijst aangeboden aan de sponsor. Hiermee werd de samenwerking in een gezellige sfeer nog eens extra beklonken. Hetgeen zeer op prijs werd gesteld. Daarna ging men gezamenlijk naar Sportpark De Meeren.
2022-1030_Inther_Group_op_bezoek_bij_VV_Baarlo_02.jpg
Bron: WG Fondsenwerving