Oud-bestuurslid Marc van Geenen overleden

23 september 2022 16:30

In memoriam

Op 17 september 2022 is ons kaderlid Marc van Geenen op 68-jarige leeftijd in eigen regie overleden. We wisten dat het er aan zat te komen. Met droefheid hebben wij niettemin hiervan kennis genomen.

Marc kwam in de 80-jaren in Baarlo wonen en meldde zich al vrij snel daarna op 1 september 1985 aan als lid bij onze vereniging. Hij speelde een flink aantal jaren bij een lager seniorenteam en vervolgens nog jarenlang bij de veteranen. In totaal was hij 25 jaar actief spelend lid. Bij het bereiken van zijn 25-jarig lidmaatschap, waarvoor hij op de nieuwjaarsreceptie van 2011 nog werd gehuldigd, stopte hij ook als spelend lid.

Geenen_Mark_van_02.JPGNaast spelend lid was hij - in de jaren 90 - ook nog diverse jaren actief als kaderlid. Allereerst als lid van de seniorencommissie  en vervolgens ook een aantal jaren als bestuurslid. Na te zijn gestopt als spelend lid en kaderlid bleef hij nog steunend lid van de vereniging én van de veteranen.  Toen enkele jaren geleden zijn echtgenote Barbara overleed en inmiddels gepensioneerd na een werkzaam leven in de advocatuur meldde hij zich na enige tijd weer aan als kaderlid. Ditmaal bij de Werkgroep Accommodatiebeheer. Het lekker bezig zijn in de buitenlucht samen met anderen was zijn inspiratie om zich aan te sluiten bij die werkgroep.

Een vrijwilligerstaak die hij nog lange tijd hoopte te doen, maar dat was hem helaas niet gegeven. Op 20 november 2021 werd hij thuis getroffen door een herseninfarct en de gevolgen daarvan is hij nooit meer te boven gekomen. Zoals hij zelf beschrijft in zijn afscheidswoord op de overlijdensadvertentie (zie bijgaand).

Marc, je was een mooi en aimabel mens en loyaal lid van de vereniging. Je inzet voor de club alsmede je persoonlijkheid zullen wij nooit vergeten.

We wensen dochter Marcia,  schoonzoon Frank, de kleinkinderen en verdere familie veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

20220914_Geenen_Marc_van_overlijdensadvertentie.png

Overlijdensadvertentie
Dagblad De Limburger 21-09-2022.