Inning contributie via Clubcollect

20 september 2022 14:15

Het seizoen 2022-2023 is inmiddels een aantal weken onderweg en de eerste successen zijn alweer geboekt. Maar om er ook weer een financieel gezond jaar van te maken zullen we toch ook dit jaar de contributie weer moeten gaan innen. Dit betekent concreet dat de club de komende dagen de contributienota's de deur uit gaat doen.

Clubcollect

We innen de contributie ook dit jaar via Clubcollect op de inmiddels bekende digitale manier. Iedereen ontvangt een mail en/of SMS, verwar de mail niet met spam. Houd deze week daarom de spamfolder even in de gaten.

De club verwacht dat iedereen de contributie uiterlijk vrijdag 21 oktober betaalt. Zo niet, dan is de betreffende speler vanaf het weekend daaropvolgend niet meer speelgerechtigd, tot aan de dag dat de contributie betaalt is. Om dit te voorkomen wijzen we jullie nadrukkelijk op de uiterste datum van 21 oktober.

Jeugdfonds Sport en Cultuur

In de media duiken steeds vaker berichten op dat gezinnen financieel moeizaam kunnen rondkomen, zeker met de huidige verontrustende energieprijzen. Als club kunnen we niet weglopen voor deze confronterende berichtgeving en realiseren we ons dat Baarlo ook simpelweg een afspiegeling is van de maatschappij. Ook binnen onze club kan het zijn dat de contributie moeilijk betaald kan worden. Daarom willen we iedereen wijzen op Jeugdfonds Sport en Cultuur. Jeugdfonds Sport en Cultuur betaalt het lesgeld voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is voor een sportclub, tot maximaal bedrag van € 225,00 per jaar per kind. Meer informatie hierover is na te lezen op de website van onze gemeente Peel en Maas.

Betalingsregeling

Het kan ook zijn dat er behoefte is aan een betalingsregeling. Hiervoor kan contact opgenomen worden met de ledenadministratie ([email protected]). Iedereen kan erop vertrouwen dat het contact zeer discreet door de club zal worden behandeld.