Prijsvraag naamgeving fietspad Kuukven – De Meeren

18 augustus 2022 13:30

Begin 2021 is na lang lobbyen het fietspad van Kuukven naar sportpark De Meeren gerealiseerd. Daarmee was er eindelijk een veilige fietsverbinding, met verlichting tussen het dorp en ons sportpark. Alleen ontbreekt een goede naam nog voor het fietspad.

Stichting Baarlo Leeft! heeft toen het plan opgepakt om langs deze route een meerjarig bloemmengsel te zaaien. Na akkoord van de gemeente is dat in mei 2021 gezaaid. Na intensief verwijderen van de eerste onkruiden, staat er nu na ruim een jaar een mooi bloemmengsel. Dit voorjaar zijn er nog Japanse sierkersbomen bij gekomen. Een samenwerking tussen Baarlo Leeft! en boomkwekerij Fleuren i.v.m. hun 100-jarig bestaan.

Het is nu een mooie, fleurige route geworden, die mede door zijn lengte van bijna 500m een naam waardig is. Door een naamgeving kan men bovendien beter aangeven waar men is, als men zich hier bevindt.

Daarom hebben we bedacht om een prijsvraag uit te schrijven over de te geven naam aan dit paadje dan wel laantje.

Ter stimulering tot deelname wordt onder alle deelnemers een dinerbon verloot, beschikbaar gesteld door stichting Baarlo Leeft! Ook wordt er vanuit de club een kleine attentie beschikbaar gesteld voor degene die de leukste naam verzint.

Weet je een leuke naam, stuur die dan uiterlijk 9 september naar [email protected] en zet je naam en adres onder het bericht.