Competitie-indelingen én wedstrijdprogramma's senioren 2022-2023

20 augustus 2022 19:00

Zowel de nieuwe competitie-indelingen als de wedstrijdprogramma's van alle seniorenteams voor het nieuwe seizoen zijn bekend. Baarlo 1 , weer ingedeeld in de vertrouwde 3e klasse C, opent de competitie met een thuiswedstrijd tegen Merefeldia. De competitiestart staat voor alle teams gepland voor zondag 25 september.

Voetbalplaatje_VVBaarlo.JPGTen opzichte van het vorige seizoen zijn er een aantal wijzigingen in de 3e klasse C, waarin Baarlo 1 speelt. Wat allereerst opvalt is dat er geen enkele Brabants team meer is ingedeeld in deze klasse. Vorig seizoen was Liessel nog de enige Brabantse tegenstander, maar die ploeg is afgelopen seizoen als hekkensluiter gedegradeerd naar de 4e klasse. Verder zijn toen ook Haelen en HBSV gedegradeerd.

De competitiederby's tegen MVC'19 zullen er volgend seizoen ook niet meer zijn, want de ploeg uit Maasbree is immers als kampioen gepromoveerd naar de 2e klasse.

De plaatsvervangers voor al deze ploegen zijn SV Laar, Melderslo, Hegelsom en Brevendia (Stramproy). Baarloos vaandelteam start dus op zondag 25 september met een thuisduel tegen Merefeldia uit Nederweert. Daarna volgt zondag 2 oktober een uitduel tegen RKSVO in Ospel, waarna zondag 9 oktober promovendus Hegelsom met voormalig Baarlo-trainer Ron Spruit te gast is op Sportpark De Meeren

Voor de indelingen én wedstrijdprogramma's van alle seniorenteams (heren en vrouwen) klik op onderstaande (team)links. Op deze pagina's kan men tijdens de competitie - per team - ook terecht voor programma's, uitslagen en standen.

Heren:

Baarlo 1