Arno Holthuijsen volgt Sjors Colbers op als trainer JO19-1

3 juli 2022 8:30

Met trots kunnen we mededelen dat Arno Holthuijsen uit Blerick de nieuwe trainer wordt van onze JO19-1. Hij volgt Sjors Colbers op, die komend seizoen de JO17-1 voor zijn rekening neemt. Met Arno hebben we een ervaren trainer weten vast te leggen, hij is in het verleden niet onverdienstelijk jeugdtrainer geweest bij SVB en HBSV. Wij wensen Arno alvast heel veel succes in zijn nieuwe uitdaging.

Arno loopt inmiddels al 2 jaar bij onze club rond, als aandachtig toeschouwer van MO15-1, waar dochter Noa sinds 2020 speelster is. Na een periode van rust vond Arno het eigenlijk wel weer tijd worden om het trainerschap op te pakken. Hij reageerde dan ook vrij snel op de vrijgekomen vacature van trainer JO19-1. Na een eerste gesprek met de club waren beide partijen al snel enthousiast. Lang hebben we er dan ook niet over nagedacht, wij zijn overtuigd met Arno de juiste man te hebben vastgelegd om onze talenten van JO19-1 klaar te stomen voor de senioren.

In het verleden is Arno trainer geweest bij SVB uit Blerick en HBSV uit Hout-Blerick. In de periode 2005-2008 is Arno trainer geweest van de JO13-1 en JO15-1 bij SVB. Met de JO13-1 speelde hij hoofdklasse en was het team verliezend bekerfinalist. In de periode 2008-2016 is Arno actief geweest bij HBSV, waar hij JO13-1, JO17-1 en JO19-1 onder zijn hoede heeft gehad. Met JO17-1 werd promotie naar de hoofdklasse afgedwongen en de districtsbeker gewonnen. Met JO19-1 werd zelfs promotie naar de 4e divisie behaald waar het team zich ook heeft gehandhaafd in de periode dat Arno trainer was. Een aantal prachtige resultaten waar Arno met trots op terug kan kijken.

Wij zien in ieder geval met veel vertrouwen de samenwerking toegemoet en hopen Arno voor een langere periode aan onze club te mogen verbinden. We wensen Arno heel veel succes in zijn eerste jaar bij VV Baarlo, maar dat gaat vast en zeker goed komen.