Kaderlid Harry Huijs overleden

6 april 2022 13:00

Met verslagenheid hebben wij kennis genomen van het toch nog vrij plots overlijden, zondag 3 april jl., van ons kaderlid Harry Huijs. Pas 58 jaar oud dus veel te vroeg.

IN MEMORIAM

Zijn motto: Hald óg en blief braaf!

Harrie_Huijs.pngHarry is geboren en getogen in Hout-Blerick. Na zijn huwelijk met echtgenote Ria, die reeds enkele jaren geleden eveneens veel te jong overleed,  kwam hij in Baarlo wonen op de Veldstraat. Midden in de dorpsgemeenschap, niet alleen fysiek ook ook in sociaal opzicht. Muziek was zijn passie en dus was hij al snel lid /muzikant van de Baarlose fanfare en van de fanfarekapel. In 2011 werd hij ook lid bij VV Baarlo als leider/grensrechter bij het 2e vrouwenteam. Dat is hij gebleven tot aan de dag van overlijden. Als het nodig was en men een beroep op hem deed vervulde hij die functies ook als vervanger bij het 1e vrouwenteam.

Maar daar bleef het niet bij. Harry werd in de loop van de tijd ook lid van de Werkgroep Kantinebeheer én de Werkgroep Activiteiten. Hij had een belangrijke aandeel in het organiseren van diverse al dan niet voetbalgerelateerde activiteiten/ feesten en dan wist je dat het goed kwam. Behalve organisator vulde hij bij die activiteiten ook actief rollen in als DJ (met vinyl-plaatjes), presentator, quizmaster, biertapper enz. enz.. Regelmatig was hij ook als toeschouwer aanwezig op het sportpark of extern bij wedstrijden van Baarlo 1 of andere teams.

Kortom niets was hem teveel. Harry was "een van ons". We zullen hem gaan missen, maar niet vergeten! Wij houden Harry voor altijd in herinnering als een humorvolle, betrouwbare en graag geziene gast op ons sportpark De Meeren.

Wij wensen Puck, Freek en Mike en verdere familie veel sterkte toe bij het verwerken van dit enorme verlies.

Bestuur en leden VV Baarlo

2021-2022_Baarlo_vrouwen_selectie.jpgHarrie Huijs staande 2e rij links tussen "zijn" dames.

Overlijdensbericht Harry Huijs

Bron: WG Communicatie