Geslaagde vrijwilligersactiviteit VV Baarlo

28 maart 2022 14:15

Zaterdag 19 maart was het eindelijk weer zover en kon VV Baarlo zijn vrijwilligers weer eens in het zonnetje zetten. Met een goede opkomst die een afwisselend programma kregen voorgeschoteld in de vorm van een excursie bij fruitboerderij Görtz, een presentatie door voormalig toparbiter Ed Janssen en uiteraard gezelligheid in de vorm van muziek, hapjes en drankjes. Gezien de reacties is hiervan enorm genoten. De organisatie kan terugzien op een geslaagde happening.

Excursie Fruitboerderij Görtz

20220319_Vrijwilligersdag_VVBaarlo_JSM.JPGOm 16:00 uur werd verzameld bij Fruitboerderij Görtz aan de Ingweg in Baarlo. Daar werden de aanwezigen opgevangen door Suzanne en Lion, de eigenaren van deze fruitboerderij. De ontvangst ging gepaard met gezellig kletsen onder het genot van door de boerderij gemaakte fruitdrankjes en vlaai.

Suzanne en Lion vertelden onderwijl tot in detail over de dynamische wereld van de fruitboeren. Ze maakten er een interactieve presentatie van en de vrijwilligers van VV Baarlo konden veel vragen stellen. Naast het runnen van de fruitboerderij zijn Suzanne en Lion tevens de recreatiesector ingegaan en verhuren ze een wijnhuis en een locatie voor grote groepen.

Na dit interessante en leerzame anderhalf uurtje werden Suzanne en Lion bedankt met een Baolderse kook en ging de groep vrijwilligersop weg naar het eigen clublokaal op sportpark De Meeren om aldaar een vervolg te geven aan deze dag.

Presentatie en gezellige avond

20220319_Vrijwilligersdag_VVBaarlo_JSM_33.JPG

In het clublokaal stonden de dames van 'Kiekje in de keuken' al klaar om lekkere hapjes klaar te maken voor de avond. Denise en Linsey hadden 5 lekkere rondjes klaargemaakt die gedurende de avond werden uitgeserveerd.

Ondertussen voegden zich nog meer vrijwiligers, die bij de excursie niet aanwezig konden zijn, bij de al aanwezigen, zodat de clubkantine gezellig vol liep. Om 20.00 uur was het tijd voor voormalig betaald voetbal scheidsrechter Ed Janssen uit Meyel om de aanwezigen mee te nemen in de wereld van de (top-) arbitrage. Een leuke en informatieve presentatie waarbij Ed onze vrijwilligers goed aan het lachen heeft gekregen met leuke weetjes, anekdotes en videomateriaal.

Tot in de late uurtjes werd er daarna nog gezellig nagekletst en genoten van hapjes en drankjes van de club. VV Baarlo is heel blij met al zijn vrijwilligers en dankbaar dit weer voor hun te kunnen en mogen organiseren. Zonder jullie is er immers geen voetbalclub!

Een fotoimpressie van deze activiteit: https://photos.app.goo.gl/oiyWZt7qJyhzxJHe9

Bron: WG Activiteiten