Arman Melkonjan, "Man of the match" van duel Baarlo - Sportclub Irene

25 maart 2022 15:45

Na afloop van deze zinderende topper tegen Sportclub Irene werd Arman Melkonjan door zijn team geheel terecht verkozen tot 'man of the match'. Niet alleen scoorde hij de winnende treffer en was hij daarmee ook nog eens de matchwinner, maar werd hij met deze eretitel ook beloond voor zijn tomeloze inzet en het feit dat hij enkele perfecte assists afleverde die echter helaas niet door zijn medespelers konden worden afgemaakt.

20220324_MOM_Arman_Melkonjan_SCIrene.jpg
Arman Melkonjan wordt "vereeuwigd" als "Man of the Match" van de dankzij zijn treffer gewonnen topper tegen  Sportclub Irene,  temidden van de gebroeders en supporters van Baarlo 1: Wim en Jac Wijnhoven, die het helemaal eens zijn met deze keuze zo te zien.
Bron: Team Baarlo 1