Ex-eredivisie arbiter Ed Janssen gastspreker op vrijwilligersavond

15 maart 2022 14:15

De vrijwilligersavond van VV Baarlo staat gepland op zaterdag 19 maart a.s.. De Werkgroep Activiteiten heeft gezorgd voor een aantrekkelijk programma met daarin ook een gastspreker. Daarvoor is niemand minder dan voormalig toparbiter betaald voetbal Ed Janssen gestrikt. De in Meyel woonachtige “scheidsrechterpensionado” neemt zijn publiek ongetwijfeld mee in zijn ervaringen als topscheidsrechter middels diverse anekdotes, interessante verhalen en actualiteiten over de (scheidsrechter)praktijk enz..

De vrijwilligersavond begint overigens al om 16.00 uur met een eveneens interessante rondleiding bij Görtz Fruitboerderijen op de Ingweg en wordt daarna feestelijk vervolgd in de clubkantine met een gastoptreden van Ed Janssen dus als de spreekwoordelijke krent in de pap.

Kortom dat wil je niet missen!

Nieuwsheader_690_368_ed_janssen_vrijwilligersavond.jpg

Bron: WG Communicatie