VV Baarlo en hoofdtrainer Tim Nabben verlengen samenwerking

23 december 2021 10:45

Ook in het nieuwe seizoen 2022-2023 gaan hoofdtrainer Tim Nabben en VV Baarlo met elkaar verder. Dat geldt niet voor René Janssen. Na 8 (!) seizoenen heeft hij aangegeven een punt te zetten achter zijn functie als assistent-trainer en coach van Baarlo 2.

20211219_verlenging_trainerscontract_Tim_Nabben.jpg

Hoofdtrainer Tim Nabben verder bij VV Baarlo
De samenwerking  met hoofdtrainer Tim Nabben verloopt wederzijds naar volle tevredenheid, vandaar dat in ondeling overleg besloten werd de samenwerking weer met minimaal één seizoen te verlengen. Afgelopen week werd deze overeenkomst namens bestuur en vereniging definitief beklonken. Hopelijk wordt dat 3e seizoen van de Venlonaar als hoofdtrainer van de herenselectie van VV Baarlo dan eindelijk eens een seizoen zonder onderbrekingen als gevolg van de COVID-19 pandemie.

Afscheidsjaar assistent-trainer René Janssen
Janssen_Ren.jpgVoor René Janssen is het lopende seizoen dus zijn laatste seizoen als assistent-trainer en tevens als coach bij Baarlo 2. Dat betekent dat er voor hem na acht seizoenen een einde komt aan zijn werk binnen de selectie als trainer/coach. Op andere terreinen blijft hij wel actief voor de vereniging.  René mag trots zijn op wat hij als trainer/coach van de selectie mede heeft neergezet.

Samen gestart met voormalig hoofdtrainer Rob Geenen en in het eerste seizoen zelfs nog 60+ spelers moeten oproepen voor Baarlo 2 omdat de selectie niet breed genoeg was. Door de jaren heen uitgebouwd naar een volwaardige selectie met dit seizoen als primeur dat er zelfs 3 selectieteams zijn. Ook met successen, want Baarlo 2 zag je kwalitatief groeien onder zijn leiderschap. Wat uiteindelijk ook beloond werd met een mooi kampioenschap in 2019 met daaraan gekoppelde promotie naar de 2e klasse, waar de ploeg momenteel fier in de middenmoot meedraait.

René bedankt alvast hiervoor en samen met Tim en de selectie nog een prettig en sportief afsluitend seizoen gewenst!

Bron: Bestuur en Technische Commissie VV Baarlo