Oud-kaderlid Cor van Wijlick overleden

15 december 2021 19:45

Met droefheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van ons voormalig kaderlid en donateurlid Cor van Wijlick (Cor van Kuëb van de Heuvel). Op 88-jarige leeftijd en toch vrij onverwacht van ons heengegaan, vrijdag 10 december jl..

Wijlick_Cor_van.jpgCor is een aantal jaren kaderlid geweest bij onze vereniging. Onder andere als clubscheidsrechter en leider bij enkele teams, waaronder bij de herenselectie als coach bij Baarlo 2.  Maar ook op andere vlakken is hij verdienstelijk geweest voor de club, waarvoor de vereniging hem zeer erkentelijk is. Cor was een aimabel en in woord en daad bij de vereniging betrokken persoon. Na zijn afscheid als kaderlid is hij donateurlid van onze vereniging gebleven en wist hij daarna nog vele jaren bij voetbal- en andere activiteiten de weg naar onze accommodatie te vinden. Ook was hij daarna nog regelmatig aanwezig op de algemene ledenvergaderingen.

Cor bedankt voor alles wat je voor onze club hebt betekend. Rust zacht!

Wij wensen zijn kinderen, kleinkinderen, achter-kleinkinderen en aanverwante familie veel sterkte toe met het verwerken van dit zware verlies.

Bestuur en leden VV Baarlo

Overlijdensbericht Dagblad De Limburger 14-12-2021