RABOBANK CLUBSUPPORT: STEM OP VV BAARLO

5 oktober 2021 15:45

Help VV Baarlo het gestelde bestedingsdoel van deze actie - het 'VV Baolder'-terras - te realiseren met financiële steun via 'Rabobank Clubsupport'. Daarvoor is nodig stemmen op VV Baarlo. Dat kan van 4 t/m 25 oktober. We rekenen op jullie!

meer over HET DOEL

Het bestedingsdoel is zoals reeds genoemd het 'VV Baolder'-terras. Met ingang van het seizoen 2021-2022 is het terras aan de voorzijde van het clubgebouw uitgebreid. Het terras moet nu  alleen nog worden aangekleed! Onder andere met mooie houten picknick- en loungebanken in gedachten, vergezeld door houten plantenbakken en plantenbakken in de vorm van olievaten (uiteraard met ons logo bedrukt). Zo kunnen onze leden bij mooi weer gezellig buiten genieten van een drankje na de wedstrijd.

Hoe kun je stemmen?

Ga naar
https://www.rabobank.nl/leden/clubsupport en stem op VV Baarlo.

Stemmen kan overigens alleen als je lid bent van de Rabobank. Om lid te worden
heb je een betaalrekening van de Rabobank nodig. Registreren als lid kan vervolgens via de Rabo App of via Rabo Online Bankieren. Wat het kost? Niets, alleen een paar seconden van je tijd.

Rabobank_Clubsupport.png

Bron: Team RABO ClubSupport Limburg