Week van de scheidsrechter, eerbetoon voor al die onmisbare arbiters

4 oktober 2021 19:15

LenG

Van 25 september t/m 3 oktober was het weer de Week van de Scheidsrechter. En al jaren besteedt VV Baarlo daar uiteraard aandacht aan. Zo ook ditmaal. Op zondag 3 oktober overhandigde scheidsrechtercoördinator Twan Jacobs namens VV Baarlo na afloop van het duel Baarlo - IVO een attentie aan arbiter Islam Essayyad en de assistent-scheidsrechters. Deze geste stond symbool als blijk van waardering van VV Baarlo voor alle (onmisbare) KNVB- en clubscheidsrechters.

Ook bij andere thuiswedstrijden van Baarlo-teams vond een dergelijke geste plaats, zoals o.a.bij het veteranenteam op zaterdag 2 oktober zoals onderstaand te zien.
20211003_WeekvdScheidsrechter.jpg
Arbiter Islam Elsayyad en zijn assistenten langs de lijn Jesse van Wijlick (IVO) en Frank Berden (Baarlo)
ontvangen uit handen van scheidsrechtercoördinator Twan Jacobs een Baolderse Kook (Foto:LenG)

20211002_WeekvdScheidsrechter_2.jpgEen erehaag voor het arbitrale trio bij Baarlo-Venlosche Boys (veteranen). Ook zij ontvingen een Baolderse Kook (Foto:LenG).

In dit webalbum meer foto's van eerbetonen bij o.a. ook andere wedstijden van VV Baarlo teams.