‘Marc Fleuren De Echte Bakker’ en ‘VeTeBe B.V., nieuwe hoofdsponsoren van Voetbalvereniging Baarlo

22 juni 2018 17:45

Marc Fleuren, De Echte Bakker uit Baarlo en Vetebe uit Tegelen worden de nieuwe hoofdsponsoren van de Baarlose Voetbalvereniging V.V. Baarlo. Dit maakte de Roodzwarten gisteren bekend tijdens een speciaal belegde bijeenkomst op Sportpark de Meeren in Baarlo waar de contracten ondertekend werden. Eerder hebben Caroz en Enjob al aangegeven het aflopende contract niet te verlengen.

VV Baarlo is erin geslaagd om op korte termijn een nieuwe combinatiedeal te sluiten met deze twee mooie betrokken bedrijven, die een sportief hart hebben en midden in de samenleving staan.

Het sponsorcontract gaat in vanaf 1 augustus 2018 met een looptijd van drie jaar.

20180620_Hoofdsponsoren_MarcfLEUEREN_en_VTB.JPG

V.l.n.r.: Tom Ebus (VeTeBe), Jules Dorssers (VV Baarlo), Dennis Reijnhout (VeTeBe), Marc Fleuren. (Foto:LenG)
Meer foto's: klik hier

Marc Fleuren, De Echte Bakker, is veelvuldig aan VV Baarlo verbonden geweest. De sponsorcommissie is dan ook erg verheugd om hem wederom te mogen verwelkomen als hoofdsponsor. Ook in de jaren 2008-2012 was Marc Fleuren al eens hoofdsponsor van onze club. Fleuren -met inmiddels 3 vestigingen in Roermond en Baarlo- is dan ook zeer content met de nieuwe samenwerking.

VeTeBe B.V. is nieuw als sponsor bij de plaatselijke voetbalclub. VeTeBe -met vestigingen in Tegelen en Venlo- is in de regio al jaren een toonaangevende speler op het gebied van makelaardij, taxaties en hypotheekbemiddeling. Recentelijk is de dienstverlening uitgebreid met verhuurbemiddeling en particuliere schadeverzekeringen. We hebben veel vertrouwen in een goede en sportieve samenwerking aldus Don Willems, Tom Ebus en Dennis Reijnhout.

De derdeklasser uit Noord-Limburg is dan ook erg content met deze deal en hoopt met deze samenwerking zowel de gezamenlijke, sportieve als zakelijke ambities én doelen na te streven.

Bron: Bestuur & Werkgroep Fondsenwerving