Clubkleding VV Baarlo

Elk spelend lid betaald een bedrag voor het gebruik van een shirt en sportbroek tijdens wedstrijddagen. Ieder nieuw lid krijgt éénmalig sokken, die alleen gebruikt worden tijdens wedstrijddagen. Meer informatie hierover vind je op de pagina contributiebedragen, bij het onderwerp 'kledingfonds'. Sommige teams hebben ook een sponsor voor trainingspakken, polo's, of tassen. Je kunt als lid ook zelf clubkleding kopen, waarbij je jouw eigen naam of initialen op de kleding kunt laten bedrukken.

Bestellen van VV Baarlo clubkleding

Al onze clubkleding kan besteld worden via onze partner Sport2000 De Bruijn in Panningen. Geef de gewenste bestelling door (welk artikel, de maat, het aantal, etc.), na een aantal dagen kun je de bestelling afhalen in Panningen. Geef je bestelling door via [email protected]

Logo-Craft-Website.png

Bedrukken van kleding

Kleding en tassen kunnen bedrukt worden met het logo van VV Baarlo. Geef dat duidelijk aan bij je bestelling. Je kunt de kleding of een tas ook voorzien van je naam of initialen, geef dat ook duidelijk door bij je bestelling als je dit wilt. Met je eigen naam en/of initialen weet je in ieder geval wel welke kleding/tas van jou is.

Onze clubkleding

De meeste artikelen zijn te verkrijgen in uitvoeringen voor jongens/mannen en meiden/vrouwen. Geef bij de bestelling aan voor wie het artikel besteld wordt, dan krijg je ook de juiste uitvoering.

craft-trainingsjas.jpg

Heren: XS-XXXL: € 44,95
Dames: XS-XXL: € 44,95

Teamsponsor worden