Veteranen weten weer wat winnen is...

Baarlo veteranen

SV Panningen Veteranen

Lion Kniest (kopbal)
Assist: Lion Kniest

19 november 2022 17:00

Edward Smedts

Sportpark De Meeren
de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Vandaag was de wedstrijd in Baarlo tegen Panningen, die we de laatste jaren steeds hebben gehad als tegenstander. We zijn samen ingedeeld in deze andere poule.

Het begin van de wedstrijd was prima van beide kanten, waar vooral Panningen probeerde om er druk op te zetten. Maar dat liet Baarlo niet echt gebeuren, al hadden we het nu en dan lastig waardoor het ook beetje slordig was.

Maar na 22 min voorzet van … op Lion die met de kop het doel vond en er 1-0 van maakte. Krap 3 min later een eerste echte wapenfeit van de mannen oet Kepel, maar wat zeer degelijk door de verkleunde keeper Renee werd gestopt.
Tot de rust nog wat wederzijds speldenprikken en de rust gingen we dus in met een 1-0 voorsprong.

De tweede helft een hele andere wedstrijd ook mede door de wissel bij Panningen, daardoor hadden we gelijk grip op de tegenstander en al na 3 min een assist van Lion op Edwin, die beheerst de 2-0 maakte.

Aan onze kant steeds beter voetbal wat nog in meerdere kansen opleverde maar er wou er geen meer in. Al met al een prima wedstrijd en zeker de tweede helft en op naar de volgende en dat is Kessel

Onze verslagever, leider en barman,
Rob

Aanstaande zaterdag staat de uitwedstrijd tegen Kessel op het programma, aftrap 17.00u