Veteranen Egchel te sterk met snel en stevig spel

Baarlo veteranen

SV Egchel Veteranen

... (solo)
... (schot)
... (corner)
Lion Kniest (penalty)
... (afstandschot)
... (schot)

12 november 2022 17:00

Edward Smedts

Sportpark De Meeren
de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Afgelopen zaterdag mochten we aantreden tegen de mannen van SV Egchel. Een degelijke tegenstander waartegen we ook speelden in de finale op het P&M toernooi in Grashoek, een felle en lastige pot voetbal waar we echter wel de beker mee naar Baarlo mochten nemen.

Egchel was er dan ook op gebrand om revanche te halen en was al vroeg aan het warmlopen. Na de aftrap bleek meteen dat het een lastige middag zou worden in een fel en fair duel.

We kregen echter weinig grip op de snelle en technische spits van Egchel en hij scoorde voor rust maar liefst 3x. Tweemaal een goede loopactie en afronding bij Rene door de benen en een fabelachtige corner die achter Rene hoog in de kruising plofte.

In de rust enkele tachtische omzettingen en goede wissels, waarna we de 2e helft goed begonnen en redelijk wat kansjes konden realiseren. Bij een van zo'n aanvallen werd Noud in de 16 onderuit gehaald en wees Edward naar de stip. Tot in Egchel zullen ze de spelers en fans gehoord hebben dat het volkomen onterecht zou zijn. Lion liet zich echter niet gek maken en schoot de aansluitingstreffer tegen het netje, 1-3.

Echter de mannen uit Egchel waren hierdoor niet uit het veld geslagen, stroopten de mouwen op en gaven nog eens gas. Dit resulteerde in een ietwat geflatteerde einduitslag van 1-5.

Al met al een terechte nederlaag en is er werk aan de winkel voor de laatste 3 wedstrijden tot de winterstop.

Aanstaande zaterdag wederom een thuiswedstrijd, ditmaal SV Panningen. Aftrap 17.00 uur.