Veteranen winnen 3e pot op rij

Wilhelminastraat 11
5981XW
PANNINGEN

Het zonnetje was net verdwenen, de wolken lieten een klein regenbuitje vallen en de temperatuur was aangenaam. Kortom prima voetbalweer.

Na 5 minuten was het even schrikken. Een klein foutje van Rene, maar deze kon niet worden afgestraft door Panningen.
De veteranen, geleid door captain Art  Peeters die zijn manschappen regelmatig op positive manier coachte, kregen steeds meer grip op de wedstrijd. Marco op het middenveld deed het prima en ook Ron - alias "kasteel de Erp" - speelde een top eerste helft.

Na een fout in de verdediging van Panningen was het Fred die profiteerde, er met de bal vandoor ging en met een perfecte lob de keeper van Panningen versloeg, 0-1.

Na een klein half uur was het klaar voor Lion die uitviel met een hamstring blessure. Vervolgens verdedigde Baarlo uit maar deed dit niet goed waardoor Panningen kon profiteren en uit het niets de 1-1 wist aan te tekenen.

De tweede helft moest beter en dat gebeurde ook. Met kleine speldeprikjes van o.a.Noud die het vanaf eigen helft probeerde werd Baarlo steeds sterker. Een doelpunt kon liet dan ook niet lang op zich wachten en met een fijne pass van achteruit op Marco die op de goal van Panningen af liep, zag in zijn ooghoek dat Edwin, die kwam aansprinten vanaf eigen helft, er nog beter voor stond, die de bal controleerde en de bal lekker strak in de lange hoek schoot, 1-2.

Baarlo pakt door met een pass van Art op Noud die weer schiet maar nu tegen de tegenstander aan. Een corner die volgde bracht niks op. Baarlo wil de wedstrijd in het slot gooien en dit lukt met een pass van Koen op Noud die dit keer wel trefzeker was en de bal netjes langs de keeper schuift, 1-3
.
Verdiende overwinning tegen een stugge tegenstander, met dank aan de reserve spelers die meegeschreven hebben aan dit verslag en "Don"voor het vlaggen.

Namens onze verslaggever Leo en de hele staf

De komende week de thuis derby tegen Bree, aftrap om 17.00u