Eindelijk weer eens een dik verdiende overwinning van de veteranen

Baarlo veteranen

VVV'03 Veteranen

Noud Fleuren (schot)
Assist: Bram Ebus
Noud Fleuren (kopbal)
Noud Fleuren (kopbal)
Assist: Lion Kniest
Lion Kniest (schot)
Assist: Noud Fleuren
Lion Kniest (schot)
... (penalty)
Leon Peeters (schot)
Assist: Daan Bongers

16 april 2022 17:00

Jo van Wijlick

Sportpark De Meeren
de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Paaszaterdag en de wedstrijd Baarlo - VVV '03 stond op het programma. Een lekker zonnetje stond aan de hemel, wat zelfs menig toeschouwer naar De Meeren lokte.

Scheidsrechter Jo, die geassisteerd werd door Rob Driessen blies de wedstrijd aan. VVV liet het balletje lekker rond gaan en Baarlo kreeg er weinig grip op. Na 6 minuten was er het eerste gevaar met een pass van Leon Peeters - die samen met Daan Bongers ons team kwam versterken - op Noud, maar die kon alleen een slap schotje afleveren.

Baarlo kwam beter in haar spel en een schot van Leon was de eerste waarschuwing. Baarlo drong aan en een fijne voorzet van Fred op Noud die 2 pogingen nodig had maar wel de goal wist te vinden, 1-0.
Slechts 1 minuut later was het alweer gelijk met een fraaie combinatie van ons eigen team voor het eigen doel, wisten we Rene kansloos te laten. 1-1😥

In de 17e minuut een uitbraak van VVV met een schot op doel, maar dit keer kon Rene wel ingrijpen. Baarlo nam weer het initiatief en met wederom een precieze voorzet van Fred bij Noud op het bolletje, 2-1. Na 28 minuten een snelle uitbraak van Baarlo met een gave voorzet van Lion, weer bij Noud op het hoofd, 3-1.

Net voor rust kwam de genadeslag voor VVV met nu een steekpass van Noud op Lion die met een fraaie kapbeweging vrij voor de keeper stond en koel afwerkte, 4-1. Met nog een kansje voor Koen die net naast ging was het rust.

Na 4 minuten in de 2e helft was het alweer raak met een schuiver van Lion in de lange hoek, 5-1. In de 8e minuut kwam VVV weer opzetten met een solo die eindigde in de 16. Helaas voor Mark was dit volgens de scheids onregelementair en werd de bal op 11 meter gelegd. Rene zat er nog wel aan, maar de bal ging alsnog over de lijn, 5-2.

Het slotakkoord was weer voor Baarlo en met een rollertje zette Leon de eindstand op het bord. Eindelijk weer een overwinning met een tevreden coach.

Fijne paasdagen. 🐰
Namens onze verslaggever Leo en de hele staf

De komende week geen wedstrijd ivm de 'Vrienden Van'-dag.

30 april de uitwedstrijd naar America, aftrap 17.00u. Vertrek bij Centraal16.00u