Gehavend Baarlo veteranenteam verliest wedstrijd én spelers bij TSC’04

Bakenbosweg 4
5932AH
TEGELEN

Nog voor de start van de wedstrijd was er al weer een tegenvaller. In de warming-up haakte Koen Holten af met een kuitblessure. Met een drietal gastspelers begonnen we aan de wedstrijd.

In de beginfase van het duel in Tegelen  waren er wat mogelijkheden voor Daan Bongers (afstandsschot), Art Peeters (vrije trap) die beiden het doel net misten. In de 15e minuut leverde een goeie aanval over rechts wel succes op. Een voorzet van Daan Bongers die door Brian Peeters beheerst met het hoofd werd afgerond: 0-1. Een minuut of 8 later was er een grote kans voor de thuisclub. Een 10-tal minuten voor de rust leverde een goede combinatie tussen Art en Brian helaas geen treffer op

Domper

Pal voor de rust incasseerden de Baarlonaren een nieuwe domper. Nu moest Art Peeters, die even daarvoor zelf een tegenstander meehielp van het veld te dragen, de strijd staken met een hamstring blessure. Zelfs de enig aanwezige leider (Jo) moest ook het veld in omdat de karig bezette bank inmiddels ook leeg was. Nadat René van Dijk even van tevoren nog TSC’04 van een treffer weerhield was het pal voor rust wel raak. Balverlies op het middenveld resulteerde in een schot van TSC’04 dat onhoudbaar voor hem in de  rechterbovenhoek plofte:1-1 ruststand.

Optaters

En pal na rust opnieuw een optater toen de thuisclub uit een corner de bal in het doel kopten: 2-1 Enkele minuten later een redding van sluitpost René van Dijk, die een bal uit de linker bovenhoek plukte. Daarna liet de Tegelse ploeg zich ook wat terugzakken. In de 45e min. een mogelijkheid voor Brian Peeters, maar zijn schot miste opnieuw precisie. TSC’04 had het vizier beter staan bij een schot in de 52e  min. wat opnieuw doeltreffend was: 3-1. In de 60 min. belandde een bal vanuit een vrije trap gelukkig voor Baarlo op de lat. Het bleef bij een 3-1 eindstand.

Dank verder aan  de spelers die ons uithielpen, waardoor er nog gevoetbald kon worden deze middag. Dat lukte zaterdag 16 oktober niet meer. Vanwege de vele blessures ging de geplande wedstrijd tegen SV Blerick niet door.

Verslag dankzij notities van Jo van Wijlick (leider).