Fel Irene JO15-3 met duidelijk overwicht

de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Voor de eerste competitiewedstrijd stond op zaterdag 25 september, na een eerste competitieronde waarin we vrij waren, de thuiswedstrijd tegen Sportclub Irene op het programma.

Vanaf het beginsignaal zagen we een felle Tegelse ploeg die vrijwel alle duels won en daardoor een duidelijk overwicht kreeg. Dit resulteerde in de 13de minuut in de 0-1 en in de 24ste minuut in de 0-2. Baarlo kon hier weinig tegenover stellen, onze 2 spitsen Juul en Bryan kwamen totaal niet in het stuk voor.

Na wat tactische aanpassingen in de rust en een peptalk begon men met goede moed aan de tweede helft, maar al na 5 minuten scoorde Irene uit een messcherpe corner de 0-3 en 3 minuten later werd het zelfs 0-4.
De Baarlose ploeg gaf zich echter niet gewonnen en gaf de rest van de wedstrijd goed partij zonder echt kansen te creëren. Irene probeerde via de counter nog tot scoren te komen maar uiteindelijk bleef het bij 0-4

Verslag: Perry Peeters