Aanmodderen

de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Tijdens de warming diende zich al aan dat het wel eens een slechte wedstrijd zou kunnen worden van JO15-2. Vrijwel alles ging mis bij de warming up: geen beleving , slordigheid troef alleen maar een beetje gelanterflanter.

In de wedstrijd hetzelfde slordige gepruts; in de hele wedstrijd maar 1 hoogtepunt vanuit Baarlo-oogpunt: een prachtige redding van keeper Bram op een direkt genomen vrije trap vanaf de rand van het strafschopgebied. Door Bram's redding bleef het tot de rust 0-0; de Baarlose voorhoede was op een gevaarlijke terugspeelbal na compleet onzichtbaar.

In de tweede helft werd na 1 minuut al de 0-1 gescoord en later liep Wittenhorst nog uit naar 0-2.
Baarlo JO15-2 stelde hier helemaal niets tegenover en speelde zijn slechtste wedstrijd van het seizoen.
Komende week de draad weer oppakken om in de laatste wedstrijden van dit seizoen toch nog wat punten te pakken