Baarlo JO15-2 - Sparta'18 JO15-2

de Meeren 11
5991ED
BAARLO LB

Opnieuw een dinsdagavondwedstrijd voor JO15-2, dat met een gehavende selectie aantrad, maar liefst 3 spelers ontbraken en tijdens de warming up gaven nog eens 2 spelers aan niet geheel fit te zijn. Zo werd Siem Crienen nog van het trainingsveld geplukt om indien bij te springen.

Al in de derde minuut openden de gasten uit Sevenum/Kronenberg nadat het Baarlose team na balverlies niet snel genoeg omschakelde: 0-1.
Baarlo was niet onder de indruk en kwam zelf langzamerhand beter in het spel.
In de 11de minuut wist Gijs Smedts met een prachtig schot vanaf de rechterkant de bal hoog linksboven in het doel te draaien 1-1. Na de gelijkmaker een gelijkopgaande wedstrijd met veel strijd.

In de 29ste minuut viel de bal bij wild uitverdedigen uit een kluts voor de voeten van de Sparta-spits die de 1-2 inschoot.
4 Minuten later was het Indy Hermkens, een speler die jarenlang in de jeugdopleiding van VVV-Venlo speeelde, die met een prachtig schot van meer dan 20 meter doelman Bram kansloos liet.
1-3 was ook de ruststand.

Vol goede moed en aangemoedigd door een luidruchtige supportersschare ging Baarlo in de tweede helft op jacht naar de aansluitingstreffer. In de 41ste minuut kwam Juul vrij voor de keeper, maar zijn inzet ging net naast het doel.
Baarlo werkte hard maar kon verder geen kansen meer afdwingen. Verder dan een bal op de lat in de laatste minuut kwam men niet.
Siem bedankt voor je hulp.