Baarlo 2 kan koploper geen pijn doen

Raaijweg 11
5825AL
OVERLOON

Baarlo 2 zit in een kleine dip en kon afgelopen zondag de koploper geen pijn doen. En dat was niet omdat SSS18 2 nu zoveel beter was dan Baarlo 2. Het ontbreekt op dit moment aan vertrouwen, overtuiging en een beetje geluk. Reden tot paniek? Nee hoor, daar is geen sprake van. Dat was wel te merken een de uitstekende sfeer in de dugout, waar vaak gelachen moest worden om een aantal antwoorden van spelers die we maar achterwege laten in dit verslag. Het team baalt er wel van dat het de uitstekende competitiestart de afgelopen wedstrijden geen goed gevolg heeft kunnen geven.

De 1e helft was een gelijkopgaande wedstrijd. Kansen waren er nauwelijks, al kreeg Baarlo 2 de eerste goeie kans die eigenlijk tot de voorsprong had moeten leiden. Dat gebeurde niet. Even later kreeg SSS18 2 de eerste grote kans maar ook die werd gemist. De rust leek met een 0-0 in te gaan, maar vlak voor rust was het de thuisclub die toch op voorsprong kwam, 1-0.

De tweede helft duurde eigenlijk maar tot de 52ste minuut, toen SSS18 2 uit een counter de voorsprong wist te verdubbelen, 2-0. Deze klap kwam Baarlo niet meer te boven, ondanks dat het wel met de juiste intentie de wedstrijd vervolgde. Maar zoals al gezegd is het geloof en vertrouwen op dit moment weg en vallen de ballen ook allemaal net niet goed. De wedstrijd ging dan ook een beetje uit als een nachtkaars en de mannen uit Overloon bleven hierdoor ongeslagen.

Komende zondag gaan wedstrijd voor Baarlo 2. Doorgaans regelt de trainer wel een oefenwedstrijd, maar dat laat hij deze keer maar eens achterwege. Mede omdat hij de zaterdag ervoor zelf een feestje heeft en op de zondag waarschijnlijk ook eens wat langer in bed wil liggen. De spelers zijn hem dankbaar want die kunnen nu ook weer eens een zaterdag echt los!

De competitie wordt een week later herstart met een thuiswedstrijd tegen Sparta 2 uit Sevenum. Een belangrijke wedstrijd waarbij de steun van supporters wel nodig is. Dus tot 21 november in De Meeren, 11.00 uur.