Offday voor de veteranen in duel tegen overburen TSC'04

TSC'04 Veteranen

5 september 2020 17:00

Charrel Meeuvissen (Hout-Blerick)

05/09/2020 | Baarlo - TSC'04: 0-6 (0-2)

De veteranen hebben de goede seizoensstart niet kunnen doorzetten tegen een oppermachtig TSC'04. Ditmaal helaas geen verslaggever ter plaatse... en

dus heb ik  (Edwin) zelf maar een kort verslagje gemaakt:

Veel valt er eigenlijk niet te melden over deze wedstrijd. Natuurlijk hadden we weer een aantal goede kansen in de openingsfase van de wedstrijd, maar de bal wilde er ditmaal niet in mede door goed keeperswerk en misschien wat scherpte aan onze zijde. Voor een aantal was het ook weer eens de 1e wedstrijd waarbij ze een half jaar geen bal hadden geraakt, nu ging het niet veel beter ;)

Met een 0-2 ruststand hoopten we met een 3-tal frisse invalkrachten de achterstand nog te kunnen ombuigen, maar al snel liepen we weer in het mes en verdubbelde de mannen uit Tegelen de score naar 0-4. Klaar.

In de resterende 20 minuten kwamen we nog slechts sporadisch aan voetballen toe en gingen uiteraard de simpelste dingen fout...een echte offday, maar je hoeft hem maar gehad te hebben!

Een sportieve wedstrijd en een goede scheids, Charrel bedankt. Uiteraard Marco nog bedankt voor het uithelpen en de heerlijke Alfa (sorry Jan) pintjes uit de tap.

Verslag,
Edwin Peeters