Veteranen winnen derby, seizoenopening tegen de eeuwige rivaal "Bree"

Baarlo veteranen

MVC'19 Veteranen

onbekend
Lion Kniest (schot)

29 augustus 2020 17:00

Leo de Bock (Baarlo)

Onbekend

Na wat onzekere bijeenkomsten en een aantal wijzingen hadden we alles weer op de rit staan voor het nieuwe seizoen. Mede door heel veel inzet van onze voorzitter Edwin.

De ploeg uit Maasbree was al voor half 5 op het trainingsveld. Na het beginsignaal van leider/scheidsrechter Leo kon je gelijk zien dat MVC er zin in had. Na 3 min. spelen scoorde MVC al, we waren duidelijk nog niet helemaal bij de les. Maar nog erger was het uitvallen van Bram, met wederom een knieblessure.

In de 15min. scoorde Lion aan Baarlose zijde en in de 30e min. wederom Lion, maar nu was het buitenspel. 1-1 met de rust was een terechte stand.

Na de rust was het weer Lion die een scoringskans had vanuit een lage voorzet van Edwin knalde hij de bal keihard onderkant lat. Het lukte Koen vervolgens niet om de bal alsnog in het netje te krijgen. Maasbree begon niet zo goed in de 2e helft, waardoor wij het spel dicteerden. In de 8e min. jawel hoor, lion 2-1. En nog geen 10 min. later wederom Lion - man of de match - met de 3-1.

Toch kreeg MVC loon naar werk, via de linkerflank werd de bal goed voorgezet  over iedereen heen en kwam terecht bij de aanstormende rechtsbuiten, 3-2. Rond de 60e min. nog 2 kansen voor ons, allereerst Koen recht op de keeper en ook Lion op de paal.

Een sportieve wedstrijd, mede door de goed leidende scheids. Leo bedankt.

Verslag,
Leo Hendriks & Jo.

Komende zaterdag spelen we weer thuis, tegenstander is dan TSC'04 uit Tegelen. Aftrap 17.00u.