"Topscoorder"-sponsor Pulse gaat verder onder naam Fellowmind

1 april 2022 16:15

PULSE steunt onze vereniging al jarenlang als “Topscoorder"-sponsor. Onlangs heeft Pulse haar naam als gevolg van een fusie gewijzigd in FELLOMIND. Pulse maakte al sinds 2019 deel uit van de gelijknamige groep, waartoe ook elf andere Europese Microsoft-partners met expertise op het vlak van ERP, CRM, cloud en data-analytics behoren. Samen gaan ze nu verder onder een en dezelfde naam.

Fellowmind_1920x1080.pngDeze stap stelt hen beter in staat om klanten een geïntegreerde aanpak op het gebied van digitale transformatie te bieden. Alle business units in zes landen - Denemarken, Finland, Nederland, Duitsland, Zweden en Polen - worden omgedoopt tot FELLOWMIND. Dit met het oog op het realiseren van de gezamenlijke ambitie om Europees marktleider te worden op het gebied van Business Applications, Cloud Infrastructure, Data & Analytics en Modern Work.

Heel plezierig voor VV Baalo is dat het nieuwe bedrijf FELLOWMIND bereid is het sponsorcontract te continueren dat Pulse in het verleden heeft afgesloten met onze vereniging, maar dan wel onder de nieuwe naam.

VV Baarlo heet FELLOWMIND van harte welkom in haar midden en dankt het nieuwe bedrijf voor de steun en het vertrouwen in onze vereniging. De hoop van bestuur en WG Fondsenwerving is gevestigd op een nog lange pretttige samenwerking in de toekomst.

Fellowmind_reclamedoek.jpg

Ander sponsornieuws

"WaarborgOpWerk" heeft zijn huidige doek aangepast en deze ziet er stukken beter uit.
Verder hieronder ook een foto van alle reclamedoeken op een rijtje langs het hoofdveld.

Waarborg_reclamedoek.jpg

Sponsordoeken_overzicht_VVBaarlo.jpg