Vrienden van, nieuwsbrief 10

2 januari 2019 19:30

Namens de werkgroep willen we alle Vrienden van VV Baarlo hierbij een Gelukkig Nieuwjaar wensen en een Sportief 2019 wensen. We hebben het jaar afgesloten met 135 leden. Daar zijn we natuurlijk erg trots op! Graag zien we jullie allemaal komende zaterdag 5 januari om 20:00 uur op de Nieuwjaarsborrel in De Meeren. Dan proosten we samen op het nieuwe jaar!

Bankje_Vrienden_van_VVBaarlo.jpgDe werkgroep heeft na de laatste stemronde niet stilgezeten. De bankjes in clubkleuren zijn ondertussen alweer een aantal weken geleden geleverd. We hebben vier bankjes besteld die naast de velden 2+3 staan. De bankjes zijn zeer degelijk, duurzaam en hiervan hebben we jaren plezier. Binnenkort worden de bankjes nog voorzien van het logo van de Vrienden van V.V. Baarlo.

Verder hebben we 3000 euro beschikbaar gesteld voor het pannaveldje wat in 2019 wordt opgeleverd. De club is zeer blij met onze/jullie bijdrage en daar mogen jullie trots op zijn. Natuurlijk komt er ook een mooi bord te hangen van de Vrienden van V.V. Baarlo naast het pannaveldje.

Ook krijgt elk lid van de Vrienden van V.V. Baarlo vijf munten op de afsluiting van het seizoen voor de senioren. De afsluiting vindt plaats op zondag 26 mei.

In de volgende nieuwsbrief komen we met meer informatie over de nieuwe Vrienden van V.V. Baarlo dag die gaat plaatsvinden in het nieuwe seizoen.

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo