Vrienden van, nieuwsbrief 13

19 augustus 2019 20:45

Het nieuwe seizoen staat voor de deur en dat geldt ook voor de alsmaar groeiende groep Vrienden van VV Baarlo. Over enkele maanden staat er al weer een speciale Vrienden van VV Baarlo dag op het programma. Lees meer hierover en wat ander nieuws in dit artikel.

Ledenbord_Vrienden_van_VVBaarlo.jpgHet bord in de kantine is aangepast. Alle vrienden staan op het bord! De teller staat op 170 leden. Dit aantal mag natuurlijk altijd hoger worden. Na de zomer gaan we aan de slag met een bord van de vrienden van bij het pannaveldje. Dit project was namelijk niet tot stand gekomen zonder jullie hulp. Nogmaals bedankt hiervoor!

Bierglas_Vrienden_van_VV_Baarlo.jpgAchter de schermen zijn de leden van de werkgroep al druk bezig met de voorbereidingen van de Vrienden van VV Baarlo dag. Deze dag staat in het teken van speciaalbier. Jullie worden verwacht om 14:30 uur bij Vergelt 6 in Baarlo. Hier zal het programma onstreeks 17:30-18:00 uur eindigen. Vanaf 18:30-20:00 uur staat de frietwagen voor jullie klaar in De Meeren. Hier sluiten we deze dag gezellig met zijn allen af. Trouwens... het proefglas op de foto krijgen jullie smiddags bij binnenkomst!

26 oktober26 oktober is het al snel. We willen graag voor 01-09-2019 weten van jullie of je erbij bent. Het kan zijn dat je niet de hele dag aanwezig kunt zijn. Laat dit dan ook even weten zodat we een schatting kunnen maken hoeveel vrienden aanwezig zijn smiddags en savonds. We moeten namelijk vooraf kosten. Jullie hebben dus nog een paar weken om te laten weten of je erbij bent. Enkele tientallen Vrienden van VV Baarlo hebben zich al aangemeld. Nu jij nog!

Stuur daarvoor even een mailtje naar [email protected] of een appje naar 06-23424110 met je naam en of je de hele dag of gedeeltelijk aanwezig bent. Wij hopen op een grote opkomst!

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo