Vrienden van, nieuwsbrief 14

29 augustus 2019 20:30

Het voetbalseizoen gaat langzaam aan van start. De voorbereidingen voor de 3e vriendendag zijn in volle gang. Graag willen we vóór 1 september van jullie weten of je aanwezig bent zaterdag 26 oktober a.s.. Op dit moment hebben we reeds 71 (van de 169) aanmeldingen voor deze dag binnen. Jullie worden die dag om 14:30 uur verwacht. Locatie: Vergelt 6 in Baarlo. Vanaf 18:30 uur is er dan het avondprogramma in de kantine van VV Baarlo.

Ideen_gezocht_vriendenvanvvbaarlo.jpgWil je erbij zijn?  Stuur daarvoor even een mailtje naar [email protected] of stuur een appje naar 06-23424110 (Niek Stemkens) met je naam en of je de hele dag of gedeeltelijk aanwezig bent.

Natuurlijk kunnen de leden op de a.s. vriendendag weer stemmen gaan op een doel of meerdere doelen waarvoor een deel van het ingelegde geld besteed gaat worden komend seizoen. Heb je één of meerdere geniale ideeën? Missen we nog iets op de club? Welke (extra) materialen zijn er nodig? Etc.

Laat het ons dan even weten door te reageren middels een mail naar [email protected]. Wij nemen alle suggesties serieus en maken uiteindelijk een lijst met doelen waar 26 oktober op gestemd kan worden. Alvast bedankt voor julle reacties!

Automatische_incasso.pngTer info: vanaf maandag 2 september wordt de jaarlijkse contributie geïnd via automatische incasso.

We hopen dat deze nieuwsbrief een stimulans is voor nog meer aanmeldingen voor de vriendendag. Dus voor een nog grotere opkomst, deste meer "fun" en gezelligheid toch?  Je hebt dan ook het grote voordeel dat je mee kunt stemmen op jouw favoriete investeringsdoel. Nogmaals, heb je een goed idee aarzel dan niet om dit bij ons kenbaar te maken!

Bron: WG Vrienden van VV Baarlo