De avonturen van MO19-1 op Dana Cup 2022

Met het meidenteam MO19-1 namen we deel aan Dana Cup 2022, een groot internationaal jeugdtoernooi in het noorden van Denemarken. Het werd een onvergetelijke week waar we nog lang over napraten. Een ervaring voor het leven, zowel voor de meiden, trainers en ouders. Je kunt onze ervaringen op deze pagina lezen.

Mocht je vragen hebben of ons gewoon een bericht willen sturen, mail naar [email protected]

Fotoreportage MO19-1 at Dana Cup 2022

26 augustus 8:45  Dana Cup 2022 in Denemarken, zoals gezegd wordt daar nog lang over gesproken bij de meiden van MO19-1 van het seizoen 2021-2022. Bekijk de uitgebreide fotoreportage, met de diverse hoogtepunten. Zoals de openingsceremonie, de fietstocht met uitgebreide lunch, maar natuurlijk ook de gespeelde wedstrijden. Na het zien van de fotoreportage begrijp je waarom de meiden zo enthousiast zijn over Dana Cup.meer »

Onze mening over Dana Cup 2022