JO13 en JO15 genieten van internationale wedstrijden

10 april 2023 9:30

Vrijdag 7 april was De Meeren het decor van internationale jeugdwedstrijden. De JO13 en JO15 teams van VV Baarlo namen het op tegen de leeftijdsgenoten van Verlinghem Foot. De wedstrijden gingen gelijk op, uiteindelijk was er een licht voordeel in 3 wedstrijden voor Baarlo en in 1 wedstrijd wisten de Fransen te winnen. Na afloop van de goeie en sportieve wedstrijden genoot iederen van een frietje van Potato Delicious en werd er in de kantine nog nageborreld. Rond kwart voor 9 gingen de Franse jeugdteams en de leiding richting hun overnachtingsplek in Hinsbeck.

Jan Smits, één van onze clubfotografen, heeft de nodige foto's gemaakt van deze middag en avond. Op één van de foto's is te zien dat de Fransen nog een prachtig eerbetoon maken met hartjes en letters naar een onlangs overleden jeugdlid van de club.

Al met al een zeer geslaagde internationale middag/avond in De Meeren.

Bekijk de fotoreportage van de wedstrijden tegen Verlinghem Foot