JVTC opleiding en avondje Rinus

4 maart 2023 7:30

Als club investeren we de komende jaren in ons kader van jeugdtrainers en jeugdleiders. Binnenkort starten we weer met een JVTC opleiding, Jeugd Voetbal Coach Training. De opleiding is voor alle jeugdtrainers, maar we nodigen ook ouders uit die trainer of leider willen worden. En ook jeugdspelers zijn welkom. Voorafgaand is er een avond uitleg over de trainersapp Rinus, die je helpt een training te maken.

Meld je aan

Iedereen kan zich aanmelden via [email protected]. Via dit email adres kun je ook meer informatie opvragen.

De JVTC opleiding is 4 avonden, vanaf dinsdag 28 maart, om de 2 weken.

Het avondje Rinus is op dinsdag 14 maart.

Meld je snel aan, er is een maximum aantal deelnemers. De kosten van deze KNVB opleiding komen volledig voor rekening van de club.

JVTC.png
Rinus.png