Jeugdteams sportief op de alternatieve toer

27 maart 2021 16:00

Onze jeugdleden zijn naast trainen en het spelen van onderlinge wedstrijden, waaronder het 4x4 toernooi, ook nog op andere afwisselende manieren sportief actief. Dankzij nieuwe initiatieven bedacht door ons 'out of the box' denkende jeugdkader. Activiteiten zoals kickboxing of bootcamp. Leuke uitdagingen voor onze jeugdleden, die zich dan ook met enthousiasme  en veel plezier hierop storten.

Kickbox training MO15-1

Zo kregen de meiden van MO15-1 zaterdag 20 maart jl. een echte kickbox training van hun trainer Rob. Goed voor de weerbaarheid in wedstrijden. Prachtig initiatief weer van één onze jeugdtrainers.

20210320-MO15-1-kickboxing-training.jpg

Bootcamp JO10-1 en JO8-2

In navolging van MO17-1 (20 februari jl.) gingen zaterdag 27 maart ons JO10-1 team op bootcamp. Dit keer onder leiding van MT Outdoor Training. Lekker actief bezig zijn in de Heldense bossen, het beste medicijn tegen corona. Een zeer geslaagde buitenactiviteit.

20210320-JO10-1_MT_Outdoor_Training.jpg

En ook de leiding van de J08-2 pupillen vonden een bootcamp een goede alternatieve activiteit voor hun pupillen. En dat hadden ze niet verkeerd ingeschat. Onder het motto “Samenwerking is de sleutel tot succes”” zijn de jongens van JO8-2 zaterdag 27 maart op bezoek geweest bij ‘Bootcamp NO PAIN NO GAIN’ van leider Danny Derks. De jonge spelertjes hebben geleerd dat ook tijdens het voetballen  soms je eigen belang weg moet cijferen voor het teambelang. Verder hebben ze doorzettingsvermogen en creativiteit laten zien. Een geslaagde ochtend die hun nog lang zal bij  blijven.

2021-0327-JO8-2-op-bootcamp.jpg

Meer foto's van de JO8-2 bootcamp hier.

Bron: WG Communicatie