VV Baarlo continueert samenwerking met Tim Nabben

12 januari 2021 11:15

Hoofdtrainer Tim Nabben en VV Baarlo gaan nog minimaal een tweede seizoen met elkaar verder. Dus ook in het seizoen 2021-2022 neemt de Venlose coach weer samen met assistent René Janssen de Baarlose mannenselectie op sleeptouw.

Door de coronaperikelen ligt het lopende, nauwelijks opgestarte, competitieseizoen 2020-2021 op zijn gat en heeft de Venlose coach nog nauwelijks echt de kans gehad zich te  kunnen profileren bij VV Baarlo. Verlenging van het contract is dus een heel logische stap. Temeer daar de vereniging én oefenmeester de samenwerking tot op heden als prettig hebben ervaren en er geen beletsel in zien om deze met minimaal nog één seizoen extra te verlengen.

En in zijn kielzog dus ook assistent-trainer René Janssen, want ook hij plakt er weer een nieuw seizoen aan vast.  Dat wordt dan al het 8e seizoen (!) voor hem als assistent-trainer bij de selectie en tevens als coach van Baarlo 2.

In de eerste week van het nieuwe kalenderjaar werd de “deal” met beide trainers namens bestuur en vereniging beklonken door voorzitter Jules Dorssers.

20210107_verlenging_trainerscontracten_1.jpg

V.l.n.r. Assistent-trainer René Janssen, voorzitter Jules Dorssers en hoofdtrainer Tim Nabben (Foto:LenG)

Bron: Bestuur VV Baarlo