Koninklijke Onderscheiding voor Len Gielen

27 april 2023 17:45

Uit handen van burgemeester Wilma Delissen en onder het toeziend oog van ons bestuur, familie en vrienden, heeft Len Gielen op woensdag 26 april een Koninklijke Onderscheiding ontvangen. Hij werd hiermee ook lid in de Orde van Oranje-Nassau. Wij feliciteren hierbij Len en zijn vrouw Lies met deze welverdiende onderscheiding en hopen nog jaren gebruik te kunnen maken van Len zijn inzet voor onze club.

Len is al ruim 60 jaar lid van voetbalvereniging Baarlo. Daarvan bekleedt hij inmiddels 54 jaar diverse vrijwilligersfuncties. Momenteel is Len webmaster bij VV Baarlo. In het verleden was hij bestuurslid, grensrechter en leider bij de jeugd en senioren. Daarnaast is hij sinds 2016 lid van de fietscommissie van ouderenvereniging KBO Baarlo en beheert hij ook van deze vereniging de website.

len-gielen-website.jpg