Nieuw ballenhok gereed, mede mogelijk gemaakt door Rimas

29 oktober 2021 6:15

Het vernieuwd ballenhok is gereed, een hele verbetering ten opzichte van hoe het was. Met dank aan machinefabrikant Rimas, die alle aluminium profielen en bevestigingsmaterialen heeft gesponsord.

Sinds meerdere jaren stond de renovatie van het ballenhok op de agenda van het hoofdbestuur en werd het bijna een doorn in het oog. Totdat bestuursleden René Janssen en Edward Smedts ongeveer een half jaar geleden op bezoek waren bij MBC’13 in Maasbracht en kennis maakte met een ballenhok voorzien van ballenkarren. Het enthousiasme was enorm en in de daaropvolgende bestuursvergadering werd meteen besloten om ook het Baarlose ballenhok te voorzien van ballenkarren.

Vanuit het bestuur werd Edward Smedts belast met het project “ballenhok” en al snel werd de hulp van onze materiaalman Arno van de Eertwegh ingeroepen. Met recht kan gezegd worden dat het nieuwe ballenhok niet gerealiseerd zou zijn zonder de tomeloze inzet van Arno. Hij heeft verreweg de meeste uren in het slopen van het bestaande ballenhok, het monteren van de ballenkarren en het opbouwen van het ballenhok voor zijn rekening genomen. Het bestuur is Arno hier zeer erkentelijk voor.

Verder kwam Mark Gout van het jeugdbestuur er gelukkig in een vroeg stadium achter dat we bezig waren met het realiseren van een nieuw ballenhok. Mark kwam namelijk met het geweldige idee om de schappen en materiaalkast te realiseren van uiterste duurzame aluminium profielen die ze ook bij zijn werk gebruiken. En als klap op de vuurpijl was de werkgever van Mark, machinefabrikant Rimas BV, bereid deze aluminium profielen en alle bevestigingsmaterialen te sponsoren.

Het bestuur wil alle betrokkenen enorm bedanken voor hun inzet. Wederom hebben we laten zien dat je door samenwerken hele mooie dingen kan bereiken, zowel binnen als buiten het voetbalveld.
Foto van de projectgroep nieuw ballenhok VV Baarlo
Van links naar rechts: Arno vd Eertwegh, Mark Gout, Edward Smedts

Bekijk de fotoreportage van het vernieuwde ballenhok