De hobby van

In deze rubriek nemen we je mee naar leuke en onverwachte hobbies van onze leden. Ken jij een lid van onze club met een leuke hobby die we zeker moeten uitlichten? Stuur een mail naar [email protected]

De hobby van: Danique Stappers

5 mei 15:30  Actief bij een reddingsbrigade, wat weten we daarover? Danique vertelt ons alle ins en outs over de Venlose Reddingsbrigade.meer »

De hobby van: Jan Peeten

3 november 13:30  Jan Peeten, jarenlang vast keeper van het eerste elftal en tegenwoordig nog keeper van de veteranen, heeft als hobby vogels. Vogels spotten in de natuur, maar ook vogels houden in een volière. Bijzonder genoeg voor een interview.meer »

De hobby van: Dennis Peeters

6 augustus 19:45  Deze keer een interview met Dennis Peeters, over zijn bijzondere hobby, LEGO. Dennis is al jaren de stille kracht bij de selectie. Stille kracht buiten het veld bedoelen we dan, want in het veld gaat Dennis altijd voorop in de strijd. Maar vandaag leren we Dennis even van een andere kant kennen en vertelt hij vol passie over zijn hobby.meer »

De hobby van: Jeroen Stemkens

18 mei 14:30  In de rubriek 'De hobby van' komt vandaag Jeroen Stemkens aan het woord, één van de oprichters van De Baolderse VVV Fans. Een voetbalgerelateerde hobby waar stiekem toch de nodige uurtjes in gaan zitten. Maar als echte voetballiefhebber heeft Jeroen dat er wel voor over.meer »

De hobby van: Steffie Coenen

9 maart 21:30  Een nieuwe rubriek en Steffie Coenen heeft de primeur om te vertellen over haar hobby naast voetballen bij Baarlo Vr1. Het team waarvoor ze als vleugelaanvalster de nodige doelpunten heeft gescoord en wedstrijden beslist. We kennen haar ook als gezellige gangmaakster bij feestjes van het team en de club. Hier een andere kant van haar.meer »