Uit de bestuurskamer, 15-09-2020

20 september 2020 16:00

Het heeft weer even geduurd, maar hierbij weer een 'Uit de bestuurskamer'. De vorige vergaderingen gingen vooral over de corona maatregelen, vandaar ook geen terugkoppelingen. Te weinig interessante onderwerpen. Maar de vergadering van 15 september jl. leek weer meer op een reguliere vergadering waar de nodige onderwerpen besproken werden.

Samenwerking Hoera Kindercentra

Voorafgaand aan de vergadering bracht Hoera Kindercentra ons een bezoek. Reden voor dit bezoek was het verzoek om samenwerking. Hoera wil meer kinderen buiten laten spelen tijdens de naschoolse opvang en is van mening dat Sportpark De Meeren daarvoor in Baarlo het meest geschikt is. Een interessante samenwerking die inmiddels ook al handen en voeten begint te krijgen. Houd de verdere berichtgeving op onze reguliere communicatiekanelen verder in de gaten.

Terrasoverkapping

Omdat we in de kantine te weinig mensen kwijt kunnen is een terrasoverkapping wenselijk. De wens is er al jaren en nu liggen de plannen er al een tijdje. Zoals iedereen weet is echter door corona dit gehele project uitgesteld. Toch gaan we er binnenkort eens serieus over nadenken zodat we hopelijk over niet al te lange termijn een vaste overkapping hebben. Tot die tijd zorgen we voor een tijdelijke oplossing.

Nieuwe huisstijl

Op de achtergrond wordt gewerkt aan een nieuwe huisstijl, waaronder een geheel nieuwe website. Het project verloopt iets langzamer dan we hadden gehoopt, maar we willen hier geen overhaaste keuzes in maken. Naar verwachting gaat de nieuwe website ergens in de loop van het 4e kwartaal de lucht in.

Scheidsrechters

Al een aantal jaar worden senioren ingezet om te fluiten bij jeugdwedstrijden. En dat loopt prima en zijn we dan ook zeer tevreden over. Het fluiten bij senioren wordt echter steeds problematischer, omdat een aantal vaste scheidsrechters zijn gestopt. Mocht jij interesse hebben om wedstrijden te fluiten of weet jij iemand die dit wel wil doen? Neem dan contact op met de werkgroep vrijwilligers, [email protected]. Verder worden er pogingen ondernomen om een Werkgroep Scheidsrechters op poten te zetten, die zich bezig gaat houden met (structurele) oplossingen voor deze problematiek alsmede begeleiding en belangenbehartiging van (potentiële) clubscheidsrechters.

Evenementen

Door de coronacrisis, waar we helaas nog steeds mee te maken hebben, kunnen geplande evenementen op dit moment niet doorgaan. Zo waren de 'BaolderKubb' en 'Seizoensopening' al geannuleerd. Voor oktober geldt dat ook de 'Vrienden van VV Baarlo dag' en het 'Beerpong toernooi' niet door kunnen gaan. We bekijken de situatie van maand tot maand en nemen op basis van de landelijk of regionale situatie en adviezen beslissingen over het al dan niet doorgaan van evenementen of aanpassen daarvan.

Algemene ledenvergadering

De algemene ledenvergadering staat gepland voor donderdag 26 november. Deze gaat hoe dan ook door, al weten we nog niet exact in welke vorm. We houden jullie hiervan op de hoogte via onze reguliere communicatiekanalen.

Mocht je naar aanleiding van bovenstaande punten vragen hebben, of je wilt iets anders kwijt aan het bestuur? Stuur dan een mail naar [email protected].

Wensen wij verder iedereen een leuk seizoen, hopelijk wordt het coronavirus niet weer een spelbreker en kunnen we het seizoen lekker blijven voetballen. De start is gemaakt en die smaakt bij iedereen naar meer.

Bron: Het Bestuur