Seizoensafsluiting MO17-1 2.0

28 mei 2023 11:30

De meiden van MO17-1 speelden gisteren hun laatste competitiewedstrijd. De 4-0 overwinning op Boeimeer Breda werd goed gevierd door speelsters en ouders. En dat leverde uiteindelijk een seizoensafsluiting 2.0 op. Lees het verslag, geschreven door Joni, één van de ouders.

Omdat de officiële Seizoensafsluiting van de jeugd op 19 Mei voor een paar ouders niet goed uitkwam, werd er besloten om de laatste thuiswedstrijd van de meiden om te dopen tot Seizoensafsluiting 2.0.

Zo gezegd zo gedaan, de meeste ouders en meiden kwamen met de fiets naar de Meeren. Eerst hebben wij als ouders mogen genieten van een werkelijk fenomenale wedstrijd van onze meiden, ze lieten ons nog eens even zien waartoe dit fantastische team in staat is. Iedereen speelde een geweldige wedstrijd en zo versloegen ze het sterke Boeimeer met maar liefst 4-0 (in Breda werd nog met 8-4 verloren in het begin van het seizoen).

Na deze heerlijke pot voetbal zijn wij met de ouders neergestreken op het zonnige terras van de Meeren, al snel vloeide het bier rijkelijk, de '3' was namelijk al lang in de klok geweest......

De meiden sloten, na een frisse douche, ook aan op het terras en de muziekbox werd aangesloten. Nu waren wij zeker niet meer van plan om vroeg naar huis te gaan! Het liep al tegen zevenen toen de magen langzaam begonnen te knorren, er werd besloten om Pizza's te bestellen bij de lokale pizza/shoarma boer genaamd Shaffy. Na 1,5 uur kwam de pizzabezorger het terrein oprijden, tot grote vreugde van iedereen.

Ondertussen hadden de veteranen hun officiële seizoensafsluiting ook op het terras maar dan met een bbq, ik denk stiekem dat ze toch ietwat jaloers waren op onze avondmaaltijd. Want wat is er nou lekkerder dan een glas bier en een slice pizza uit de doos.

Nadat de pizza was weggespoeld met de nodige biertjes opperde trainer René om bij hem thuis nog "iets" te drinken, zijn altijd gastvrije vrouw Claudia werd ingelicht dat we met een mannetje of 12 haar kant opkwamen. De meiden hadden zich inmiddels verspreid over gemeente Peel en Maas en gemeente Venlo, chillen, naar de stad of naar de kermis.

Wat was het weer een gezellige avond/nacht in Baarlo bij Fam Janssen thuis, we hebben weer ongelooflijk veel gelachen, serieuze gesprekken gehad en veel onzin uitgekraamd. Leuke discussies gehad ook met een zeker iemand wiens naam niet genoemd hoeft te worden, die zegt dat hij altijd gelijk heeft, maar Bobby (vlaggertje/scheidsrechter) en ik trekken dat in twijfel...hahaha

Rond 01.50 vertrok de Blerickse delegatie gezamenlijk naar huis!

Het was weer een seizoensafsluiting voor in de boeken!

Wat een leuke groep mensen bij elkaar, ik denk dat ik best voor iedereen mag spreken als ik zeg dat we echt hebben genoten van een heerlijke 24 uur samen!

Groetjes en tot snel! Joni

Lees ook het 'officiële verslag' van de wedstrijd