Activiteiten en evenementen

Meld activiteiten / bijeenkomsten e.d. met vermelding van datum en begin- en (verwachte) eindtijd via [email protected]

Activiteiten in deze categorie op 24 augustus:

Jako Voetbaldagen 2023

5 dagen voetbalplezier

5 dagen lang voetbalplezier en een gevarieerd programma bestaande uit o.a.:

• Training: techniek en tactiek
  • Boardingvoetbal, Kooivoetbal, Pannavoetbal (1: 1 en 2 : 2)
  • Partijspelen 4 : 4, 7 : 7 en diverse varianten
  • Voetbaldoedag, Honkvoetbal, Poeierbal, Chaosvoetbal, Voetvolley en Poolvoetbal
  • Ballen Koning, Penaltybokaal, enzovoorts

Al deze voetbalactiviteiten staan onder leiding van ervaren trainers en leiders. We proberen een zo gevarieerd mogelijk programma te maken, voor elk wat wils. We zijn steeds met de organiserende clubs in gesprek om – waar nodig – aanpassingen te doen.

Voor wie zijn de voetbaldagen?

• Voor jongens en meisjes ( je hoeft niet per se lid te zijn van een voetbalclub)
  • Veldspeler of keeper
  • Tijdens de voetbaldagen de leeftijd hebben van minimaal 6 jaar en maximaal 14 jaar (dit kan variëren per club. Sommige clubs laten 5 en/of 15 jarige kinderen ook toe)

Wat zijn de kosten?

Afhankelijk van deelname met of zonder bal is, varieert het inschrijfgeld van € 109,- zonder bal tot € 125,- voor 5 dagen voetbal met een nieuwe bal.

Hiervoor ontvangt iedere deelnemer:

• Een prachtig JAKO voetbaltenue (shirt, broek en kousen)
  • Elke dag een lunch
  • 2x per dag een flesje AA sportdrank
  • Een bidon van AA
  • Diverse te winnen prijzen
  • De mogelijkheid om JAKO-artikelen te bestellen met 30% korting.

Vol is vol!

Dus schrijf je op tijd in. Echter als er nog plaats is bij een club, dan kan het soms ook nog na de sluiting van de uiterste inschrijfdatum.

Schrijf je nu in!

Deelname is op eigen risico

Deelname is op eigen risico en d.w.z. dat Sportevents4kidz en VV Baarlo niet aansprakelijk gesteld kunnen worden voor eventueel geleden schade.

ClubTV_Events_Jako_Voetbaldagen.png

• 21 augustus 2023 9:00 - 25 augustus 2023 15:00