Activiteiten en evenementen

Meld activiteiten / bijeenkomsten e.d. met vermelding van datum en begin- en (verwachte) eindtijd via [email protected]

Activiteiten in deze categorie op 20 maart:

Vrijwilligersavond

Eindelijk kunnen we weer onze jaarlijkse vrijwilligersavond houden! Met een leuk programma, waar op de achtergrond nog aan wordt gewerkt. Aan alle vrijwilligers, reserveer de datum en kom samen met je partner naar De Meeren om onder het genot van een hapje en drankje gezellig bij te praten over alles wat ons bezighoudt.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 16.00 uur - 17.30 uur   Rondleiding bij Görtz Fruitboerderij (Ingweg 7, Baarlo), ontvangst met koffie en vlaai
  • 17.30 uur - 00.00 uur   Gezellig samenzijn in onze eigen kantine (De Meeren 11, Baarlo), onder het genot van hapjes van 'Kiekje in de Keuken' en mooie anekdotes van Ed Janssen, voormalig voetbalscheidsrechter.

Deze dag is uiteraard op kosten van de club en je partner is ook van harte welkom. Je kunt op ieder moment van de dag binnenvallen, vervoer van en naar de fruitboerderij is op eigen gelegenheid.

Bij vragen of eventuele allergieën/dieetwensen, neem contact op via [email protected] of 0641913648.

2022_Vrijwilligersavond.jpg

• 19 maart 2022 19:30 - 20 maart 2022 1:00