Activiteiten en evenementen

Meld activiteiten / bijeenkomsten e.d. met vermelding van datum en begin- en (verwachte) eindtijd via [email protected]

Activiteiten in deze categorie op 13 juni:

Girls only training

Net als verleden jaar organiseren we een 'Girls Only training'. En dit jaar doen we dat samen met onze collegaverenigingen VV Helden, VV Kessel, MVC'19. Dus dit beloofd een geweldige training te worden.

Op de achtergrond wordt het programma in elkaar gezet. Zodra het programma rond is communiceren we dat hier. De eerste aanmeldingen zijn al binnen, dus schrijf je snel in!

Aanmelden girls only training zondag 13 juni 2021

Wil je vooraf meer informatie, of denk je op de een of andere manier te kunnen helpen? Stuur dan een mail naar [email protected]

• 13 juni 2021 11:00 - 13 juni 2021 13:00