Online VV Baarlo dag: een (foto)verslag

15 januari 2021 19:15

Een wat vreemd begin van het nieuwe jaar. Geen Nieuwjaarsborrel, altijd druk bezocht en gezellig. En ditmaal ook niet het altijd leuke en eveneens gezellige weekenduitstapje per bus van de heren- en damesselectie naar Zuid-Limburg voor wat oefenwedstrijdjes tegen een leuke tegenstander aldaar. Corona gooit roet in het eten, maar stilzitten is geen optie.

Het idee

Jarno had enkele goeie ideeën in zijn hoofd en besloot een werkgroep op te zetten met Marit, Niek en Bram om een leuk event op te zetten. Vanaf heden zijn deze 4 personen trouwens in te huren voor het organiseren van een leuke dag! 😀  Na twee brainstorm-vergaderingen (met uiteraard veel hapjes en drankjes) werden alle ideeën voor een online dag op papier gezet, waar het bestuur zonder dralen mee akkoord ging.

De geplande dag voor deze online VVBaarlo dag werd 9 januari. Al het voorbereidende werk vond al in de week vooraf plaats. Aanmeldingen FIFA toernooi, aanmeldingen quiz en het versturen van tikkies, de organisatie had er de handen vol aan. Ook de overheerlijke hapjes en drankjes met dank aan  de Kaasboer met de Rode Pet, COOP Baarlo, moesten ingepakt worden.

FIFA toernooi

De middag ging van start met een FIFA toernooi, waarvoor 15 personen zich hadden aangemeld. Bram nam de toernooileiding voor zijn rekening, terwijl Jarno en Ramon (bedankt Ramon) in de Meeren bezig waren met het uitreiken van borrelpakketjes in de Meeren. Daartoe was Sportpark De Meeren omgetoverd in een ware drive-in en zo hadden sommige mensen tot hun vreugde ook nog eens de kans om met hun auto binnen de poorten het terrein op te mogen rijden.

Waarna het FIFA toernooi van start kon gaan, dat na een spannende strijd meer dan terecht werd gewonnen door Tren Peeters. Hij versloeg in de finale Chris Pubben met 5-0. Tren (speler van J015-1 ) van harte gefeliciteerd!

20200109_VV_Baarlo_Online_quiz_winnaar_Tren_Peeters.jpgFIFA-toernooi winnaar Tren Peeters (r)

De online quiz

De PowerPoint presentatie werd op het laatste moment nog aangepast, aangezien er nog enkele filmpjes van het bestuur toegevoegd moesten worden. De goede communicatie tussen bestuur en organisatie zorgde er voor dat dit allemaal goed verliep. Tevens kon in de presentatie de nieuwe huisstijl van VV Baarlo gepresenteerd worden. En niet te vergeten de promotie voor de mooie, nieuwe website, waarvoor een groot compliment aan de Werkgroep Communicatie hier op zijn plaats is.

Klokslag 19:30 uur, de quiz gaat van start. Niek en Marit presenteren het avondprogramma, Bram is de regisseur van de avond (in samenwerking met de mannen van Dirkx Electronics, waarvoor ook veel dank). Op de achtergrond is Jarno bezig met het nakijken van de - door hemzelf samengestelde -  quiz en het versturen van de laatste tikkies voor de tombola.

De interactieve quiz levert de nodige hilariteit op onder de deelnemers en de meest creatieve antwoorden worden ingevuld. Leuk om te vermelden is dat jong en oud aan deze quiz deelname. Gezinnen, vriendengroepen, je kon het zo gek niet bedenken. Zonder al deze deelnemers was deze quiz niet zo’n groot succes geworden.

De winnaars van de quiz, met slechts één punt (!) verschil op liefst een 3-tal directe achtervolgers, werd uiteindelijk team Gin idee, de Heikneuters. Stan, Jeffrey, Luc en Freek (zie foto) gefeliciteerd met deze prijs. Jullie mogen gaan genieten van een VIP behandeling bij Baarlo Dames 1. De beste plek op het terras, 40 consumptiebonnen en een schaal snacks staan tot jullie beschikking bij een wedstrijd van Dames 1. Een mooi decor hoort er immers bij! 😎

20210109_winnaars_Online_quiz.jpg

Team "Gin idee, de Heikneuters" winnaars van VV Baarlo Online Quiz

De tombola

De tombola bleek ook een groot succes. Wij willen alle sponsoren die iets beschikbaar hebben gesteld hartelijk bedanken hiervoor. In deze zware tijd werd er toch voor duizenden euro’s aan prijzen beschikbaar gesteld. De hechte binding tussen club en sponsoren kwam hiermee ook nog eens voor het voetlicht!

Ook de verkoop van de tombolaloten ging als een trein en er moest zelfs even overgeschakeld worden naar plan B, aangezien er teveel tikkies waren verstuurd. Ook alle deelnemers aan de activiteiten van de dag bedankt. Ook jullie hebben er voor gezorgd dat deze dag een groot succes is geworden.

We gaan niet alle prijswinnaars benoemen, maar in dit fotoalbum naast wat andere foto's van de dag ook een overzicht van de prijswinnaars die zondag thuis waren en op de foto gingen. Wij zoeken nog een taxichauffeur voor de volgende editie, met alle shotjes die we overal kregen was dit wel nodig.😀

Tenslotte willen wij jullie namens de organisatie nog bedanken voor jullie enthousiasme en complimenten!

20200109_VV_Baarlo_Online_dag_21.jpgDe organisatie:  Marit Kluthausen, Niek Stemkens, Bram Reumkens en Jarno Hertsig

Lees ook dit eerder gepubliceerde artikel over dit event.

Fotoreportage

• 23 punten: Team Denmark
  • 23 punten: ut Ventieldupke
  • 22 punten: De Vedettes
  • 22 punten: Dieke bak met bietuh!
  • 21 punten: Baolderse VVV Fans
  • 20 punten: de Ballermannen
  • 20 punten: De Willemientjes
  • 20 punten: Kerkhofjes
  • 20 punten: North & South
  • 20 punten: Team Pas ne Couque
  • 19 punten: Auffe Aufn Berg
  • 19 punten: Fc Botteghin
  • 18 punten: Alweeer dae nummer
  • 18 punten: De Boutjes
  • 18 punten: De Sjabbetak
  • 18 punten: IPV Catan
  • 17 punten: Baolder 6 Goldien Oldies & Jr.
  • 17 punten: Boezem' vriendinnen
  • 17 punten: De Lemkes